Tuesday, January 13, 2015

10 порад про те, як грамотно підібрати персонал

Підбір «правильного» персоналу допоможе збільшити продуктивність, прибуток і підвищити бойовий дух інших співробітників.

Підбором персоналу займається HR-менеджер, але часто така посада відсутня в компанії, і його обов'язки беруть на себе або директор, або його заступник.

Якщо вибір співробітників виявиться неправильним - це позначиться на те, що буде великий потік персоналу, або ж персонал буде не зовсім компетентний. Неправильний підбір може істотно збільшити витрати вашої організації.

Ми постараємося вам допомогти в цій нелегкій справі. Нижче ви побачите десять простих рекомендацій, завдяки яким зможете зробити правильний вибір.
1. Поставте точну мету.

Перш за все потрібно докладно описати відкриту вакансію. Якщо цієї інформації у вас немає - зверніться за допомогою до консультанта кадрового агентства. Також, Ви повинні розуміти на яку саме роботу ви шукаєте людини. Коштувати звертати увагу не тільки на особисті якості, але і на те, як підходить кандидат на вакансію.

Гарне і докладний опис допоможе підібрати правильний персонал.
2. Не беріть кого попало - вам потрібні кращі.

Ви можете знайти людей за допомогою знайомих і друзів, через інтернет, за допомогою інших компаній або кадрових агентств. Найкращим способом, який не вимагає великих витрат є рекомендація. Однак, найбільш популярним методом є оголошення, так що якщо ви оберете цей спосіб - подбайте про те, щоб оголошення були повними і зрозумілими. Це заощадить сили і гроші.
3. Приготуйтеся до співбесіди.

Коли ви підберете резюме - зіставте з вимогами вакансії, для того щоб повторно відсіяти невідповідних кандидатів. Оцініть резюме, які сподобалися найбільше кілька разів, зробіть позначки. Підготуйте питання, які плануєте задати кандидату. Не забудьте про питання пов'язаних з роботою, щоб зрозуміти чи має людина потрібні знання.

Не варто говорити про расу, вік, соціальний статус, релігійним поглядам чи національності - це неважливо. Але обов'язково приділіть увагу таким питанням як досвід, здібності кандидата та його плани на майбутнє.

Крім стандартних питань, таких як:

    Чому ви пішли з останньої роботи?
    Чому вам цікава ця робота?
    Чим ви будете займатися через 5 років?
    У чому ваші сильні і слабкі сторони?
    Що вам найбільше подобалося на вашій останній роботі?
    А що найбільше не подобалося?

Звичайно, ці питання потрібні на співбесіді, але подумайте про несподівані питаннях:

    Як ви підходите до вирішення проблем?
    Які навички ви хотіли б знайти у наступному році?
    Що може зробити начальник, щоб допомогти вам?
    Розкажіть про ваш кращому начальнику. Чому ви вважаєте його кращим?
    Розкажіть про ваш гіршому начальнику. Чому ви вважаєте його гіршим?
    Що б міг зробити ваш попередній роботодавець, щоб бути більш успішним?
    Опишіть який-небудь конфлікт на роботі і як ви дозволили його.

4. Не забувайте про атмосфері інтерв'ю.

Під час інтерв'ю ви повинні бути повністю вільним і не відволікатися ні на що. В іншому випадку це здасться кандидату неввічливим. Знайдіть нейтральну територію для вас і для здобувача, щоб запобігти напругу. Кандидат повинен відчувати себе вільно.

Коли зустрінетеся - представтесь, будьте чемні, запропонуйте чашечку кави або чаю, і просто будьте гостинним.

Все це допоможе дізнатися повну і адекватну, а головне природну інформацію про кандидата, залишити гарне враження про себе та організації.
5. Розкладіть все по поличках.

Ще раз розкажіть про вакансії, проінформуйте кандидата про те - чи буде повторне інтерв'ю або чи буде з ним говорити ще хтось. Також варто уточнити чи не перешкодить інтерв'ю планам самої людини, і скільки воно займе часу.

Надайте абсолютно всю потрібну інформацію.
6. Тримайте інтерв'ю під контролем.

Не відволікайтеся, ставте потрібні, повні питання - ви завжди можете подивитися на раніше приготовані питання. Намагайтеся зробити так, щоб кандидат говорив замість вас, і, головне, більше вас.

Постарайтеся дізнатися все про людину - починаючи від компетентності (досвід, освіту, здібності), ставленні до роботи (ентузіазм, переваги, цілі) і закінчуючи соціальними цінностями (особисті якості, характер). Варто бути готовим до пауз. Короткі паузи допоможуть дізнатися нову інформацію, а тривалі можуть бути дивними.
7. Не забувайте робити записи.

Прислухайтеся уважно до слів кандидата, так як ваша головна мета - зібрати максимальну кількість інформації. Зробіть все, щоб співрозмовник почувався комфортно і затишно, так він буде більш впевненим у спілкуванні.

Записуйте найважливіші моменти. Ці записи варто використовувати потім - коли будете відбирати кращих з вподобаних. Також, варто попередити кандидата про те, що ви будете робити записи, і їх варто писати швидко і коротко, щоб не відволікати співрозмовника.
8. Вам також потрібно відповідати на поставлені питання.

Приготуйте відповіді на питання про компанію та самій роботі. Також, коштуватиме бути готовим до непростих питань з боку кандидата:

    Наскільки стабільно положення компанії на ринку?
    Яка система цінностей і етикет компанії?
    Яким чином заохочується бездоганна робота?
    Які можливості кар'єрного росту є в компанії?

9. Детально опишіть вакансію в кінці співбесіди.

На кінець інтерв'ю складіть докладний опис самої посади, про культуру компанії, про взаємодію співробітників і вимоги до них. Якщо ви дасте всю цю інформацію раніше, то кандидат зможе підібрати потрібні відповіді на всі питання.

Коштувати говорити правду як про вакансії, так і про компанії. Не приховуйте негативних моментів.

Надайте інформацію про зарплату, розкладах та пільги, які надає компанія. Повідомте кандидату які буду наступні кроки в процесі прийому на роботу.

Закінчити інтерв'ю потрібно подякою за увагу до компанії.
10. Дайте оцінку кандидату.

Залишіться після співбесіди для того, щоб обдумати і прийняти рішення про те, чи стане та людина вашим новим співробітником. У цьому і допоможуть записи зроблені під час інтерв'ю.

Не варто ставитися до кандидата упереджено. Обміркуйте, чи є у кандидата потрібні навички для даної роботи, чи є у нього потрібний досвід, аргументуйте вашу оцінку.

Відповідайте чесно для себе на ці питання:

    Чи впорається кандидат з роботою?
    Чи хоче він працювати?
    Наскільки гнучкий буде кандидат, коли він почне працювати?

Пам'ятайте, що співробітники, яких ви прийміть на роботу будуть вирішальними факторами і гарантією успіху компанії.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини uucraft.ru urkarl.ru urganchshahar.uz uz-gis.in.ua uzb.stv.uz uz-antiterror.uz uzi.kz vareza.biz vakfikebirhaciziyahabibogludernegi.com vashpartner.su