Щоб успішно пройти співбесіду, обов'язково потрібна підготовка. Ви повинні бути готові до типових питань, але і не забувайте довідатися про потенційного роботодавця якомога більше.
Не важливо належить вам класичне співбесіду, телефонне або Skype-інтерв'ю, але наступні 12 пунктів, які підготував сайт , краще добре запам'ятати. Вони можуть бути і відповідями на прямі запитання інтерв'юера, а можуть і відмінно доповнити вашу самопрезентацію . Ваші шанси на працевлаштування значно збільшаться, якщо ви покажете, що знайомі з компанією і її діяльністю. Отже, що ж потрібно дізнатися про компанію:
Коли компанія була заснована.
Чи було в минулому компанії злиття або зміна назви / бренду.
Що конкретно компанія виробляє, продає або які послуги надає.
Які розміри компанії і кількість співробітників.
Хто основні клієнти компанії, і хто її конкуренти.
Яка мета і місія компанії.
Які позиції компанії на ринку.
Хто керує основними напрямками.
Наскільки компанія була успішна в минулому році.
Про які події щодо компанії були повідомлення в пресі.
Який курс тримає компанія зараз.
Чи траплялися за останній час значимі злети чи падіння.
У більшості випадків всю необхідну інформацію можна отримати за допомогою нескладного пошуку в інтернеті і заглянувши на сайт компанії.
Не варто забувати, що на співбесіді ви теж можете задавати питання інтерв'юеру . Володіючи інформацією про можливе роботодавця, ваші запитання можуть заграти новими фарбами. Адже тепер між справою ви можете показати обізнаність в історії і справах компанії, що безумовно вразить інтерв'юера і покаже вашу зацікавленість. Назвіть якийсь відомий вам факт про компанію і, грунтуючись на ньому, задайте питання. Краще, звичайно, такі питання підготувати заздалегідь.
Не важливо належить вам класичне співбесіду, телефонне або Skype-інтерв'ю, але наступні 12 пунктів, які підготував сайт , краще добре запам'ятати. Вони можуть бути і відповідями на прямі запитання інтерв'юера, а можуть і відмінно доповнити вашу самопрезентацію . Ваші шанси на працевлаштування значно збільшаться, якщо ви покажете, що знайомі з компанією і її діяльністю. Отже, що ж потрібно дізнатися про компанію:
Коли компанія була заснована.
Чи було в минулому компанії злиття або зміна назви / бренду.
Що конкретно компанія виробляє, продає або які послуги надає.
Які розміри компанії і кількість співробітників.
Хто основні клієнти компанії, і хто її конкуренти.
Яка мета і місія компанії.
Які позиції компанії на ринку.
Хто керує основними напрямками.
Наскільки компанія була успішна в минулому році.
Про які події щодо компанії були повідомлення в пресі.
Який курс тримає компанія зараз.
Чи траплялися за останній час значимі злети чи падіння.
У більшості випадків всю необхідну інформацію можна отримати за допомогою нескладного пошуку в інтернеті і заглянувши на сайт компанії.
Не варто забувати, що на співбесіді ви теж можете задавати питання інтерв'юеру . Володіючи інформацією про можливе роботодавця, ваші запитання можуть заграти новими фарбами. Адже тепер між справою ви можете показати обізнаність в історії і справах компанії, що безумовно вразить інтерв'юера і покаже вашу зацікавленість. Назвіть якийсь відомий вам факт про компанію і, грунтуючись на ньому, задайте питання. Краще, звичайно, такі питання підготувати заздалегідь.
No comments:
Post a Comment