Багато претендентів стикалися з надмірним хвилюванням під час співбесіди. Ваша мова стає невпевненою, долоні починають потіти, а переляк в очах стає все важче приховувати. Як же це подолати?
Багато з тих, хто відчуває стрес і хвилювання на співбесіді, що не стикаються з цією проблемою під час роботи - вони діють чітко і сміливо, здатні швидко знаходити рішення і т. П. Якщо ви плануєте зайняти посаду менеджера з продажу, секретаря, PR-менеджера або іншу, яка передбачає постійний контакт з новими людьми, то недоречне хвилювання може стати серйозною перешкодою. Але навіть якщо ви технічний спеціаліст або аналітик, а ваша професія не передбачає постійного спілкування, то надмірна схвильованість так само знизить ваші шанси на працевлаштування. сайт підготував 5 порад, які допоможуть вам справитися з цією проблемою.
Змініть свій настрій - пам'ятайте, що ви не на допиті, і питання життя і смерті тут не вирішується. Поставтеся до співбесіди як до дослідження, життєвому тренінгу, який дозволить вам отримати досвід і, можливо, нову роботу. Дивіться на інтерв'ю як на можливість показати себе і оцінити з боку - це лише можливість, а не остання спроба.
Побудьте трохи інтерв'юером. Так склалося, що привілей ставити питання найчастіше належить більш сильним і старшим, тому на співбесіді ми себе почуваємо невпевнено. Не забувайте, що під час співбесіди не тільки компанія вибирає собі співробітника, але і співробітник компанію. Не соромтеся задавати питання - це не лише дозволить отримати корисну інформацію про компанії, але і додасть вам упевненості, так як ви візьмете ініціативу в свої руки.
Не сприймайте інтерв'юера як ворога, який хоче вас залякати, принизити і залишити без роботи. Він просто працівник компанії, до того ж така ж людина як і ви. Інтерв'юеру потрібно знайти хорошого співробітника і чим швидше, тим краще. Ставтеся до нього як до гравця вашої ж команди, будьте впевнені в собі , професійні і людяні, допоможіть йому виконати свою роботу - найняти вас.
Визначте причини хвилювання. Бути може причиною стресу є підсвідоме відчуття, що ця посада або компанія вам не підходять - у вас насправді не вистачає знань і досвіду, необхідних для роботи. Якщо надмірне хвилювання проявляється саме в таких випадках, то варто задуматися про критерії вибору, про свої наміри, можливості і вибирати вакансії, які повністю вам підходять, і які допоможуть підтягнути необхідні навички.
Адаптуйтеся до спілкування - запитуйте у незнайомих людей дорогу, частіше звертайтеся до консультантів в магазинах, заводите нові знайомства. Чим частіше ви будете спілкуватися з незнайомими людьми, тим простіше вам буде під час співбесіди - для вас це буде черговим цікавим знайомством. Також можна спробувати тримати свої емоції під контролем. Почніть з дихання: страх починається, коли ваш подих прискорене і поверхневе, тому дихайте глибоко і повільно, щоб заспокоїтися і взяти себе в руки.
Багато з тих, хто відчуває стрес і хвилювання на співбесіді, що не стикаються з цією проблемою під час роботи - вони діють чітко і сміливо, здатні швидко знаходити рішення і т. П. Якщо ви плануєте зайняти посаду менеджера з продажу, секретаря, PR-менеджера або іншу, яка передбачає постійний контакт з новими людьми, то недоречне хвилювання може стати серйозною перешкодою. Але навіть якщо ви технічний спеціаліст або аналітик, а ваша професія не передбачає постійного спілкування, то надмірна схвильованість так само знизить ваші шанси на працевлаштування. сайт підготував 5 порад, які допоможуть вам справитися з цією проблемою.
Змініть свій настрій - пам'ятайте, що ви не на допиті, і питання життя і смерті тут не вирішується. Поставтеся до співбесіди як до дослідження, життєвому тренінгу, який дозволить вам отримати досвід і, можливо, нову роботу. Дивіться на інтерв'ю як на можливість показати себе і оцінити з боку - це лише можливість, а не остання спроба.
Побудьте трохи інтерв'юером. Так склалося, що привілей ставити питання найчастіше належить більш сильним і старшим, тому на співбесіді ми себе почуваємо невпевнено. Не забувайте, що під час співбесіди не тільки компанія вибирає собі співробітника, але і співробітник компанію. Не соромтеся задавати питання - це не лише дозволить отримати корисну інформацію про компанії, але і додасть вам упевненості, так як ви візьмете ініціативу в свої руки.
Не сприймайте інтерв'юера як ворога, який хоче вас залякати, принизити і залишити без роботи. Він просто працівник компанії, до того ж така ж людина як і ви. Інтерв'юеру потрібно знайти хорошого співробітника і чим швидше, тим краще. Ставтеся до нього як до гравця вашої ж команди, будьте впевнені в собі , професійні і людяні, допоможіть йому виконати свою роботу - найняти вас.
Визначте причини хвилювання. Бути може причиною стресу є підсвідоме відчуття, що ця посада або компанія вам не підходять - у вас насправді не вистачає знань і досвіду, необхідних для роботи. Якщо надмірне хвилювання проявляється саме в таких випадках, то варто задуматися про критерії вибору, про свої наміри, можливості і вибирати вакансії, які повністю вам підходять, і які допоможуть підтягнути необхідні навички.
Адаптуйтеся до спілкування - запитуйте у незнайомих людей дорогу, частіше звертайтеся до консультантів в магазинах, заводите нові знайомства. Чим частіше ви будете спілкуватися з незнайомими людьми, тим простіше вам буде під час співбесіди - для вас це буде черговим цікавим знайомством. Також можна спробувати тримати свої емоції під контролем. Почніть з дихання: страх починається, коли ваш подих прискорене і поверхневе, тому дихайте глибоко і повільно, щоб заспокоїтися і взяти себе в руки.
No comments:
Post a Comment