Бути хорошим співробітником - відмінний спосіб досягти успіху на поточній роботі або в пошуку нової. Але що ж відрізняє хорошого працівника від середнього або поганого?
сайт зібрав 5 якостей, притаманних усім співробітникам, яких будь-яка компанія хотіла б бачити у себе в штаті.
Ініціативність
Не дивно, що ця якість йде першим у списку. Співробітники, які не сидять озираючись по сторонах, а пропонують себе в якості відповідальної особи, беруться за складні проекти, завжди готові запропонувати ідею або допомогти, будуть цінуватися вище. Крім поваги ініціативні співробітники отримують масу корисного досвіду і знань.
Уміння визнавати помилки
Визнати свою помилку може не кожен, але бізнесу це йде на користь. «Я зробив помилку. Дозвольте мені виправити її », - звучить непогано, правда? Така якість безумовно сподобається будь-якому керівництву. Брати на себе відповідальність власних рішень будуть тільки хороші співробітники, інші ж будуть намагатися відсидітися осторонь в надії, що їх прокол залишиться непоміченим, або поки все не забудуть про їх помилку. Це зовсім не означає, що потрібно частіше робити помилки і з гордістю в них зізнаватися. Але якщо така неприємність трапиться, ви знаєте як себе вести.
Бажання вчитися новому
Слід завжди намагатися дізнаватися щось нове, адже світ не стоїть на місці, а ваші професійні знання, набуті пару років тому, завтра вже можуть сильно застаріти. Профільна література, семінари, тренінги і т. п. допоможе вам бути в тонусі. Хороші співробітники завжди намагаються вчитися новому і покращувати свої навички, це важко, вимагає часу і сил, але це і відрізняє їх від поганих співробітників.
Уміння тримати слово
Якщо ви щось пообіцяли - ви повинні це зробити. Сказали, що закінчите роботу завтра о 3 годині? Закінчите її завтра в 3:00. Вам зустрічалися люди, які люблять все відкладають на «завтра», шукають виправдання і спізнюються на зустрічі? Не будьте такими.
Здатність аналізувати і стояти на своєму
Мало хто завжди згоден з рішеннями інших. А чужі рішення не обов'язково є вірними. Якщо ви знаєте в чому помилка - не мовчіть. Не потрібно просто робити, а потім знизувати плечима і показувати пальцем на іншого. Будьте готові виступити зі своєю думкою і будьте готові довести його. Не потрібно все піддавати сумнівам аби виділитися, робіть це, коли дійсно є привід.
сайт зібрав 5 якостей, притаманних усім співробітникам, яких будь-яка компанія хотіла б бачити у себе в штаті.
Ініціативність
Не дивно, що ця якість йде першим у списку. Співробітники, які не сидять озираючись по сторонах, а пропонують себе в якості відповідальної особи, беруться за складні проекти, завжди готові запропонувати ідею або допомогти, будуть цінуватися вище. Крім поваги ініціативні співробітники отримують масу корисного досвіду і знань.
Уміння визнавати помилки
Визнати свою помилку може не кожен, але бізнесу це йде на користь. «Я зробив помилку. Дозвольте мені виправити її », - звучить непогано, правда? Така якість безумовно сподобається будь-якому керівництву. Брати на себе відповідальність власних рішень будуть тільки хороші співробітники, інші ж будуть намагатися відсидітися осторонь в надії, що їх прокол залишиться непоміченим, або поки все не забудуть про їх помилку. Це зовсім не означає, що потрібно частіше робити помилки і з гордістю в них зізнаватися. Але якщо така неприємність трапиться, ви знаєте як себе вести.
Бажання вчитися новому
Слід завжди намагатися дізнаватися щось нове, адже світ не стоїть на місці, а ваші професійні знання, набуті пару років тому, завтра вже можуть сильно застаріти. Профільна література, семінари, тренінги і т. п. допоможе вам бути в тонусі. Хороші співробітники завжди намагаються вчитися новому і покращувати свої навички, це важко, вимагає часу і сил, але це і відрізняє їх від поганих співробітників.
Уміння тримати слово
Якщо ви щось пообіцяли - ви повинні це зробити. Сказали, що закінчите роботу завтра о 3 годині? Закінчите її завтра в 3:00. Вам зустрічалися люди, які люблять все відкладають на «завтра», шукають виправдання і спізнюються на зустрічі? Не будьте такими.
Здатність аналізувати і стояти на своєму
Мало хто завжди згоден з рішеннями інших. А чужі рішення не обов'язково є вірними. Якщо ви знаєте в чому помилка - не мовчіть. Не потрібно просто робити, а потім знизувати плечима і показувати пальцем на іншого. Будьте готові виступити зі своєю думкою і будьте готові довести його. Не потрібно все піддавати сумнівам аби виділитися, робіть це, коли дійсно є привід.
No comments:
Post a Comment