Кар'єрне зростання в першу чергу залежить від професійних якостей і величини вкладу, який ви привносите у загальну справу. Але те, як бачать вас колеги та керівництво теж грає не останню роль.
На жаль, невеликі помилки або певні якості і звички людини в роботі можуть перекреслити всі його позитивні старання в очах інших. сайт зібрав 4 характеристики, які з великою ймовірністю можуть завдати шкоди репутації хорошого співробітника, змусити засумніватися у вашій компетентності і перешкодити подальшому зростанню .
Марнослів'я
Ви можете бути самим працьовитим співробітником, але варто хоч раз не виконати свою обіцянку і у ваших колег та керівництва виникнуть сумніви в тому, що на вас можна покластися. Не звалювати на себе занадто багато обов'язків, не кидайте слів на вітер, не кажіть, що щось зробите, якщо повністю в цьому не впевнені.
Безчестя
Ви професіонал своєї справи, майстерно виконуєте обов'язки в межах своєї позиції і не бажаєте приділяти увагу чомусь іншому. Така позиція не зіграє вам хорошу службу. Бувають ситуації, коли в силу тих чи інших причин компанії доводиться тимчасово розподіляти завдання одного співробітника на інших. Ви відмовляєтеся брати на себе додаткові обов'язки, а хтось інший - ні. Таким чином ви продемонструєте, що на вас не можна покластися в критичні моменти. А такі співробітники не на високому рахунку в керівництва. Поставтеся до цього, як до можливості розширити свої знання, навички та отримати новий досвід.
Усезнайство
Якщо ви можете допомогти всім і у всьому, зробити те, що інші не в змозі - це корисно для компанії, але не варто робити це з надмірним самозамилуванням і владним підходом. Інакше складеться думка, що ви намагаєтеся принизити інших, командувати, а не викладати свою точку зору і допомагати. Поважайте інших, дійте уважно і акуратно. Тільки так ваш внесок буде гідно оцінений і з вдячністю.
Ухилення від відповідальності
Спроби виправдати погану роботу завжди виглядають непрофесійно, які б вагомі причини за цим не стояли. Не намагайтеся втекти від проблем, визнайте помилки і намагайтеся їх виправити, цим ви покажете свою професійну зрілість.
На жаль, невеликі помилки або певні якості і звички людини в роботі можуть перекреслити всі його позитивні старання в очах інших. сайт зібрав 4 характеристики, які з великою ймовірністю можуть завдати шкоди репутації хорошого співробітника, змусити засумніватися у вашій компетентності і перешкодити подальшому зростанню .
Марнослів'я
Ви можете бути самим працьовитим співробітником, але варто хоч раз не виконати свою обіцянку і у ваших колег та керівництва виникнуть сумніви в тому, що на вас можна покластися. Не звалювати на себе занадто багато обов'язків, не кидайте слів на вітер, не кажіть, що щось зробите, якщо повністю в цьому не впевнені.
Безчестя
Ви професіонал своєї справи, майстерно виконуєте обов'язки в межах своєї позиції і не бажаєте приділяти увагу чомусь іншому. Така позиція не зіграє вам хорошу службу. Бувають ситуації, коли в силу тих чи інших причин компанії доводиться тимчасово розподіляти завдання одного співробітника на інших. Ви відмовляєтеся брати на себе додаткові обов'язки, а хтось інший - ні. Таким чином ви продемонструєте, що на вас не можна покластися в критичні моменти. А такі співробітники не на високому рахунку в керівництва. Поставтеся до цього, як до можливості розширити свої знання, навички та отримати новий досвід.
Усезнайство
Якщо ви можете допомогти всім і у всьому, зробити те, що інші не в змозі - це корисно для компанії, але не варто робити це з надмірним самозамилуванням і владним підходом. Інакше складеться думка, що ви намагаєтеся принизити інших, командувати, а не викладати свою точку зору і допомагати. Поважайте інших, дійте уважно і акуратно. Тільки так ваш внесок буде гідно оцінений і з вдячністю.
Ухилення від відповідальності
Спроби виправдати погану роботу завжди виглядають непрофесійно, які б вагомі причини за цим не стояли. Не намагайтеся втекти від проблем, визнайте помилки і намагайтеся їх виправити, цим ви покажете свою професійну зрілість.
No comments:
Post a Comment