Часто перед співбесідою, як і перед іншим важливим і відповідальним подією, ми відчуваємо хвилювання, а часом і страх. Чому так відбувається, і як з цим боротися?
Будь-які негативні емоції змушують нас діяти недбало і необдумано, зводячи нанівець старання та підготовку. сайт зібрав 5 найпоширеніших страхів шукачів та причини, чому боятися не варто.
Боязнь оцінки
Часто кандидати бояться отримати від інтерв'юера якийсь ярлик, т. Е. Бути оціненими. Складається відчуття, що саме за цим ви і йдете - дізнатися переможець ви чи програв. З подібним ми стикаємося все життя, і не варто боятися, що ця оцінка роботодавця залишиться з вами назавжди. Варто враховувати і ступінь компетенції інтерв'юера і те, що при підборі персоналу враховується безліч чинників. Якщо ви не підійдете з якихось причин, це зовсім не означає, що ви такі погані. Оцінюйте співбесіду як пошук точок дотику між вами і роботодавцем. Людина не стоїть на місці, і якщо роботодавця не влаштовують певні професійні навички - пам'ятайте, що все попереду і в ваших руках.
Відсутність довіри до інтерв'юера
Багато претендентів бояться, що будуть невірно оцінені менеджером з персоналу, що цей представник компанії не зможе правильно зрозуміти ваші професійні якості, і весь ваш досвід і старання будуть марними. Звичайно, HR-менеджер не може бути фахівцем у всіх сферах. Його завдання - знайти кандидата, чиї якості збігаються з принципами компанії. Якщо ви відчуваєте, що залишилися повністю незрозумілими, попросіть, щоб вас оцінив керівник відділу, на роботу в якому ви розраховуєте. Якщо нічого не допоможе, то будьте спокійні - значить це просто не та компанія, в якій вам було б комфортно працювати.
Боязнь незручних запитань
Деякі інтерв'юери люблять задавати на співбесіді незручні питання, питання-головоломки , і навіть влаштовують стрес-інтерв'ю . Все це не тільки викликає у претендентів роздратування, але і страх, т. К. Це виводить за межі зони комфорту, і мало кому хочеться з цим зіткнутися. Але це просто перевірки на кмітливість і вміння володіти собою, які до того ж практикуються не так часто. Боязнь потрапити в таку ситуацію може тільки збільшити ймовірність показати себе не з кращого боку. Не варто сприймати це як виклик або поєдинок з противником. Будьте природні, це всього лише елемент гри, який не несе критичних наслідків для вашого життя.
Страх перед невідомістю
Невідомість завжди лякає людину. Але перебувати в стані невизначеності - ще гірше. Варто розглядати співбесіду не як крок у прірву, а як можливість знайти відповідь. Ви не можете знати, що вас конкретно чекає на інтерв'ю, але можете бути впевненими, що отримаєте відповідь. До того ж співбесіду часто проходить по стандартній схемі , а з кожним новим інтерв'ю ви будете ставати впевненіше, і в підсумку цей страх піде сам собою. Так чому б не позбутися від нього зараз?
Страх бути відкинутим
Ніхто не любить отримувати відмови, що не важливо в професійній діяльності або в особистому житті. Але не варто забувати, що не тільки компанія вибирає співробітника, але і ви вибираєте компанію. Рішення має бути обопільним, а якщо ви отримуєте відмову, то це ще один знак, що ви б просто там не прижилися. Потрібно налаштуватися на те, що в професійному житті відмова - це абсолютно нормально. Ви будете стикатися з цим ні один раз, це низка проб і помилок, яка допомагає рости кар'єрно і морально.
Будь-які негативні емоції змушують нас діяти недбало і необдумано, зводячи нанівець старання та підготовку. сайт зібрав 5 найпоширеніших страхів шукачів та причини, чому боятися не варто.
Боязнь оцінки
Часто кандидати бояться отримати від інтерв'юера якийсь ярлик, т. Е. Бути оціненими. Складається відчуття, що саме за цим ви і йдете - дізнатися переможець ви чи програв. З подібним ми стикаємося все життя, і не варто боятися, що ця оцінка роботодавця залишиться з вами назавжди. Варто враховувати і ступінь компетенції інтерв'юера і те, що при підборі персоналу враховується безліч чинників. Якщо ви не підійдете з якихось причин, це зовсім не означає, що ви такі погані. Оцінюйте співбесіду як пошук точок дотику між вами і роботодавцем. Людина не стоїть на місці, і якщо роботодавця не влаштовують певні професійні навички - пам'ятайте, що все попереду і в ваших руках.
Відсутність довіри до інтерв'юера
Багато претендентів бояться, що будуть невірно оцінені менеджером з персоналу, що цей представник компанії не зможе правильно зрозуміти ваші професійні якості, і весь ваш досвід і старання будуть марними. Звичайно, HR-менеджер не може бути фахівцем у всіх сферах. Його завдання - знайти кандидата, чиї якості збігаються з принципами компанії. Якщо ви відчуваєте, що залишилися повністю незрозумілими, попросіть, щоб вас оцінив керівник відділу, на роботу в якому ви розраховуєте. Якщо нічого не допоможе, то будьте спокійні - значить це просто не та компанія, в якій вам було б комфортно працювати.
Боязнь незручних запитань
Деякі інтерв'юери люблять задавати на співбесіді незручні питання, питання-головоломки , і навіть влаштовують стрес-інтерв'ю . Все це не тільки викликає у претендентів роздратування, але і страх, т. К. Це виводить за межі зони комфорту, і мало кому хочеться з цим зіткнутися. Але це просто перевірки на кмітливість і вміння володіти собою, які до того ж практикуються не так часто. Боязнь потрапити в таку ситуацію може тільки збільшити ймовірність показати себе не з кращого боку. Не варто сприймати це як виклик або поєдинок з противником. Будьте природні, це всього лише елемент гри, який не несе критичних наслідків для вашого життя.
Страх перед невідомістю
Невідомість завжди лякає людину. Але перебувати в стані невизначеності - ще гірше. Варто розглядати співбесіду не як крок у прірву, а як можливість знайти відповідь. Ви не можете знати, що вас конкретно чекає на інтерв'ю, але можете бути впевненими, що отримаєте відповідь. До того ж співбесіду часто проходить по стандартній схемі , а з кожним новим інтерв'ю ви будете ставати впевненіше, і в підсумку цей страх піде сам собою. Так чому б не позбутися від нього зараз?
Страх бути відкинутим
Ніхто не любить отримувати відмови, що не важливо в професійній діяльності або в особистому житті. Але не варто забувати, що не тільки компанія вибирає співробітника, але і ви вибираєте компанію. Рішення має бути обопільним, а якщо ви отримуєте відмову, то це ще один знак, що ви б просто там не прижилися. Потрібно налаштуватися на те, що в професійному житті відмова - це абсолютно нормально. Ви будете стикатися з цим ні один раз, це низка проб і помилок, яка допомагає рости кар'єрно і морально.
No comments:
Post a Comment