Чим довше ми знаходимося поруч з іншими людьми, тим більше знаходимо вад у їхній поведінці. Так само, як і вони в нашому. Це може чинити сильний вплив на трудове життя всередині колективу.
Кожна людина має слабкі місця в своїй поведінці. сайт зібрав 10 звичок і манер поведінки, що не припадуть до смаку вашим колегам.
Прокрастинація
Багато людей краще працюють під тиском або наглядом. Але у всіх нас різний темперамент і підхід до роботи, тому певні методи не можуть діяти на всіх однаково. Але рішення важливий завдань в останні хвилини ніколи не дасть доброго результату.
Коли ви не залишаєте собі простору для маневру, то ризикуєте зіткнутися з непередбаченими перешкодами. І ваша робота може бути виконана не в строк або вельми недбало. Всі тільки й будуть думати, чому ви не змогли розпланувати свій час правильно. Тому не варто відкладати на потім свої завдання, в надії все встигнути, і займати, чим завгодно тільки не роботою.
Недбале ставлення до електронної пошти
Електронна пошта стала чи не основним спосіб комунікацій у робочому середовищі. Не варто ставитися до неї недбало. Перевіряйте свої повідомлення перед відправкою і дотримуйтесь правил ділового листування.
Недоречне неформальне і неповажне ставлення
Керівники відповідальні за прийняття важливих рішень, але він чи вона не будуть схожі на стереотипних особистостей, про які розповідають анекдоти. Звичайно, вони такі ж люди, як і ви. Між вами можуть бути хороші дружні відносини, але важливо пам'ятати, що начальник - це начальник. Ви повинні проявляти повагу і не дозволяти собі зайвого.
Зловживання свободою
Все має бути в міру. Якщо у вашій компанії поблажливо ставляться до запізнень, то це не означає, що потрібно щодня приходити на роботу о 10 годині. А безкоштовне печиво не означає, що потрібно забирати його додому.
Звичка усуватися
Змішувати роботу й особисте життя не потрібно, але й ігнорувати різний неформальне спілкування та соціальну взаємодію з колегами теж не варто. Це допоможе вам поліпшити відносини з ними, та й вас будуть знати краще, ніж просто нікого Дівчину з третього поверху. Так що подумайте двічі, перш ніж в черговий раз відмовлятися від посиденьок після роботи або чергового корпоративу.
Постійна непунктуальність
Ви регулярно спізнюєтеся на роботу, на збори, зустрічі, не вчасно здаєте проекти? Мало хто буде довіряти людині, яка не може впоратися з часом. Таким співробітникам не варто сподіватися на загальну любов і визнання.
Відсутність гнучкості
На жаль, на роботі не можна завжди бути переможцем і робити тільки те, що хочеться вам. Якщо керівник підійде до вас із завданням, яке не зовсім вписується в зону вашої відповідальності, ви не можете просто сказати: «Мене не для цього наймали». Вас наймали, щоб ви робили роботу, і вам доведеться її робити, адже вам як і раніше платять. Звичайно, маються на увазі завдання в межах здорового глузду.
Занадто велике «Я»
Добре бути ініціативним, повним ідей та ентузіазму, але не варто бути самовпевненою вискочкою. У вас можуть бути чудові ідеї, але не вважайте їх найкращими за замовчуванням. Тільки вдумливий аналіз може розставити все по місцях. А критикувати потрібно з обережністю і тільки у справі.
Звичка лаяти компанію і керівництво
Висловлювати всю неприязнь до роботи або керівництву в соціальних мережах - не дуже гарна ідея. Інтернет - громадське місце, і всі ваші негативні висловлювання цілком можуть повернутися до вас. Скаржитися колегам на роботу теж сумнівна затія. Не кажіть їм під час перекуру, що із задоволенням пішли б на інше місце, якщо не збираєтеся цього робити.
Політиканство
Використання нечесних засобів для досягнення цілей, інтриганство, авантюризм - все це не зробить вам честі. А з поганою репутацією ви далеко не просунетеся. Ніхто не довіряє людям, які створюють проблеми. Майте це на увазі.
Кожна людина має слабкі місця в своїй поведінці. сайт зібрав 10 звичок і манер поведінки, що не припадуть до смаку вашим колегам.
Прокрастинація
Багато людей краще працюють під тиском або наглядом. Але у всіх нас різний темперамент і підхід до роботи, тому певні методи не можуть діяти на всіх однаково. Але рішення важливий завдань в останні хвилини ніколи не дасть доброго результату.
Коли ви не залишаєте собі простору для маневру, то ризикуєте зіткнутися з непередбаченими перешкодами. І ваша робота може бути виконана не в строк або вельми недбало. Всі тільки й будуть думати, чому ви не змогли розпланувати свій час правильно. Тому не варто відкладати на потім свої завдання, в надії все встигнути, і займати, чим завгодно тільки не роботою.
Недбале ставлення до електронної пошти
Електронна пошта стала чи не основним спосіб комунікацій у робочому середовищі. Не варто ставитися до неї недбало. Перевіряйте свої повідомлення перед відправкою і дотримуйтесь правил ділового листування.
Недоречне неформальне і неповажне ставлення
Керівники відповідальні за прийняття важливих рішень, але він чи вона не будуть схожі на стереотипних особистостей, про які розповідають анекдоти. Звичайно, вони такі ж люди, як і ви. Між вами можуть бути хороші дружні відносини, але важливо пам'ятати, що начальник - це начальник. Ви повинні проявляти повагу і не дозволяти собі зайвого.
Зловживання свободою
Все має бути в міру. Якщо у вашій компанії поблажливо ставляться до запізнень, то це не означає, що потрібно щодня приходити на роботу о 10 годині. А безкоштовне печиво не означає, що потрібно забирати його додому.
Звичка усуватися
Змішувати роботу й особисте життя не потрібно, але й ігнорувати різний неформальне спілкування та соціальну взаємодію з колегами теж не варто. Це допоможе вам поліпшити відносини з ними, та й вас будуть знати краще, ніж просто нікого Дівчину з третього поверху. Так що подумайте двічі, перш ніж в черговий раз відмовлятися від посиденьок після роботи або чергового корпоративу.
Постійна непунктуальність
Ви регулярно спізнюєтеся на роботу, на збори, зустрічі, не вчасно здаєте проекти? Мало хто буде довіряти людині, яка не може впоратися з часом. Таким співробітникам не варто сподіватися на загальну любов і визнання.
Відсутність гнучкості
На жаль, на роботі не можна завжди бути переможцем і робити тільки те, що хочеться вам. Якщо керівник підійде до вас із завданням, яке не зовсім вписується в зону вашої відповідальності, ви не можете просто сказати: «Мене не для цього наймали». Вас наймали, щоб ви робили роботу, і вам доведеться її робити, адже вам як і раніше платять. Звичайно, маються на увазі завдання в межах здорового глузду.
Занадто велике «Я»
Добре бути ініціативним, повним ідей та ентузіазму, але не варто бути самовпевненою вискочкою. У вас можуть бути чудові ідеї, але не вважайте їх найкращими за замовчуванням. Тільки вдумливий аналіз може розставити все по місцях. А критикувати потрібно з обережністю і тільки у справі.
Звичка лаяти компанію і керівництво
Висловлювати всю неприязнь до роботи або керівництву в соціальних мережах - не дуже гарна ідея. Інтернет - громадське місце, і всі ваші негативні висловлювання цілком можуть повернутися до вас. Скаржитися колегам на роботу теж сумнівна затія. Не кажіть їм під час перекуру, що із задоволенням пішли б на інше місце, якщо не збираєтеся цього робити.
Політиканство
Використання нечесних засобів для досягнення цілей, інтриганство, авантюризм - все це не зробить вам честі. А з поганою репутацією ви далеко не просунетеся. Ніхто не довіряє людям, які створюють проблеми. Майте це на увазі.
No comments:
Post a Comment