Як би ви не готувалися до співбесіди, є питання, на які просто не існує правильних відповідей. Вони можуть багато розповісти про вас. Тому відповідати на них потрібно з обережністю.
Уявіть, що ви на співбесіді. Ви можете зіткнутися з питаннями-головоломками : «Чому каналізаційні люки круглі?», «Скільки м'ячів поміститься в автобусі?» і т. п. Або з досить класичними: « Які ваші сильні і слабкі сторони? »,« Чому ви пішли з останнього місця роботи? ». До цих питань можна підготувати соціально-прийнятні відповіді, які роботодавець порахує правильними, хоча однозначної відповіді на них і немає.
Але існують питання і складніше. Їх спільна мета - дізнатися більше про вашої особистості, стилі роботи, цінностях, можливі перспективи, і як працює ваш мозок. Дізнатися безпосередньо про такі речі не можна. Тим не менш, до них теж можна підготуватися, щоб виставити себе в кращому світлі. Однак, варто попередньо вивчити компанію, щоб приблизно знати про її цінностях і перевагах в персоналі. сайт підготував кілька таких питань і рекомендації до відповідей.
Наскільки ви гнучкі в роботі?
Підготуйте історії, які демонструють, що ви можете адаптуватися до різних умов і потреб. Розкажіть про те, як міняли свій графік роботи залежно від обставин, як підлаштовували свою роботу під потреби керівництва або колег. Такі навички підтверджують, що навіть у складних ситуаціях з вами можна прийти до компромісу. Люди часто не можуть знайти спільну мову один з одним, якщо з вами це зробити легко, то це великий плюс.
Ви амбітна людина?
Мало хто насправді знає, чого він хоче добитися, і де він буде через 5 років. Але ви ж можете приблизно описати кар'єрний шлях, який вас цікавить? На яких позиціях вам хотілося б працювати, які обов'язки виконувати? Ви бачите це хоча б туманно, або розраховуєте тільки на випадковості? Ви можете розповісти, в якому напрямку мають намір рухатися? Що ви зробили для кар'єри до цього дня? Чи зможете ви з поточними знаннями і навичками рухатися далі? Постарайтеся відповісти самому собі на ці питання. Це допоможе скласти структурований відповідь на питання роботодавця про ваші амбіції.
Простіше кажучи, ви повинні сформулювати бачення власного професійного майбутнього і донести його до співрозмовника.
Ви комунікабельний? Добре ладите з людьми?
У багатьох описах вакансій можна зустріти згадку про комунікабельність кандидата. Цей же навик часто пишуть і в резюме. Він перетворився на стандартний пункт, про значення якого багато хто навіть не замислюються, а просто вносять в текст. Однак, уміння спілкуватися і ладити з іншими дуже важливе в роботі. І роботодавець перевірить цю навичку на співбесіді.
Подібні питання спрямовані на те, щоб перевірити вас в дії. Ви приведете приклади з минулого про те, як налагоджували контакти зі складними клієнтами або колегами? Чи будете брати активну участь у діалозі з інтерв'юером або будете давати короткі відповіді? Зрозумієте ви, коли пора зупинитися у своєму оповіданні?
Підготувати відповіді на популярні питання - це добре. Але потрібно пам'ятати і про манеру поведінки, вашому портреті, як професіонала й особистості. Для цього потрібно пропрацювати багато нюансів, змінити деякі свої звички і т. П. Але це дасть результат.
Уявіть, що ви на співбесіді. Ви можете зіткнутися з питаннями-головоломками : «Чому каналізаційні люки круглі?», «Скільки м'ячів поміститься в автобусі?» і т. п. Або з досить класичними: « Які ваші сильні і слабкі сторони? »,« Чому ви пішли з останнього місця роботи? ». До цих питань можна підготувати соціально-прийнятні відповіді, які роботодавець порахує правильними, хоча однозначної відповіді на них і немає.
Але існують питання і складніше. Їх спільна мета - дізнатися більше про вашої особистості, стилі роботи, цінностях, можливі перспективи, і як працює ваш мозок. Дізнатися безпосередньо про такі речі не можна. Тим не менш, до них теж можна підготуватися, щоб виставити себе в кращому світлі. Однак, варто попередньо вивчити компанію, щоб приблизно знати про її цінностях і перевагах в персоналі. сайт підготував кілька таких питань і рекомендації до відповідей.
Наскільки ви гнучкі в роботі?
Підготуйте історії, які демонструють, що ви можете адаптуватися до різних умов і потреб. Розкажіть про те, як міняли свій графік роботи залежно від обставин, як підлаштовували свою роботу під потреби керівництва або колег. Такі навички підтверджують, що навіть у складних ситуаціях з вами можна прийти до компромісу. Люди часто не можуть знайти спільну мову один з одним, якщо з вами це зробити легко, то це великий плюс.
Ви амбітна людина?
Мало хто насправді знає, чого він хоче добитися, і де він буде через 5 років. Але ви ж можете приблизно описати кар'єрний шлях, який вас цікавить? На яких позиціях вам хотілося б працювати, які обов'язки виконувати? Ви бачите це хоча б туманно, або розраховуєте тільки на випадковості? Ви можете розповісти, в якому напрямку мають намір рухатися? Що ви зробили для кар'єри до цього дня? Чи зможете ви з поточними знаннями і навичками рухатися далі? Постарайтеся відповісти самому собі на ці питання. Це допоможе скласти структурований відповідь на питання роботодавця про ваші амбіції.
Простіше кажучи, ви повинні сформулювати бачення власного професійного майбутнього і донести його до співрозмовника.
Ви комунікабельний? Добре ладите з людьми?
У багатьох описах вакансій можна зустріти згадку про комунікабельність кандидата. Цей же навик часто пишуть і в резюме. Він перетворився на стандартний пункт, про значення якого багато хто навіть не замислюються, а просто вносять в текст. Однак, уміння спілкуватися і ладити з іншими дуже важливе в роботі. І роботодавець перевірить цю навичку на співбесіді.
Подібні питання спрямовані на те, щоб перевірити вас в дії. Ви приведете приклади з минулого про те, як налагоджували контакти зі складними клієнтами або колегами? Чи будете брати активну участь у діалозі з інтерв'юером або будете давати короткі відповіді? Зрозумієте ви, коли пора зупинитися у своєму оповіданні?
Підготувати відповіді на популярні питання - це добре. Але потрібно пам'ятати і про манеру поведінки, вашому портреті, як професіонала й особистості. Для цього потрібно пропрацювати багато нюансів, змінити деякі свої звички і т. П. Але це дасть результат.
No comments:
Post a Comment