Friday, December 19, 2014

Створити себе заново: з чого почати, щоб змінити своє життя

Дуже проста, корисна і чесна інструкція від програміста, інвестора і підприємця Джеймса Альтушера для тих, хто хоче радикально поміняти сферу діяльності, але не знає, з чого почати.

Ось які справи: я був на нулі кілька разів, повертався до життя кілька разів, робив це знову і знову. Я починав нові кар'єри. Люди, що знали мене тоді, не знають мене зараз. І так далі.

Я кілька разів починав кар'єру з нуля. Іноді бо змінювалися мої інтереси. Іноді - тому що всі мости були спалені без залишку, а іноді бо мені відчайдушно потрібні були гроші. А часом - тому що я ненавидів усіх на моїй колишній роботі або вони ненавиділи мене.

Існують і інші способи перевинайти себе, так що ставитеся до моїх слів з часткою скептицизму. Це те, що спрацювало в моєму випадку. Я бачив, як це працює приблизно для сотні інших людей. За інтерв'ю, за листами, які мені писали за останні 20 років. Ви можете спробувати - чи ні.
1. Зміна ніколи не закінчується

Кожен день ви відкриваєте себе заново. Ви завжди в русі. Але кожен день вирішуєте, куди саме рухаєтеся: вперед або назад.
2. Почніть з чистого аркуша

Всі ваші минулі ярлики - лише марність. Ви були доктором? Випускником Ліги плюща? Володіли мільйонами? У вас була сім'я? Всім начхати. Ви втратили все. Ви нуль. Не намагайтеся сказати, що ви є чимось більшим.
3. Вам потрібен наставник

Інакше ви підете на дно. Хтось повинен показати вам, як рухатися і дихати. Але не турбуйтеся про пошуки наставника (див. Нижче).
4. Три типу наставників

Прямій. Хтось, хто попереду вас, хто покаже вам, як він цього домігся. Що значить «цього»? Стривайте. До речі, наставники не схожі на того героя Джеки Чана у фільмі «Карате-пацан». Більшість наставників буде вас ненавидіти.

Непрямий. Книги. Фільми. Ви можете отримати 90% настанов з книг та інших матеріалів. 200-500 книг прирівнюються до хорошого менторові. Коли люди запитують мене: «Яку хорошу книгу варто прочитати?», Я не знаю, що їм відповісти. Є 200-500 хороших книг, які варто прочитати. Я б звернувся до надихаючим книгам. У що б ви не вірили, зміцнюйте ваші переконання щоденним читанням.

Наставником може бути що завгодно. Якщо ви ніхто і хочете створити себе заново, все, на що ви дивитеся, може стати метафорою ваших бажань і цілей. Дерево, яке ви бачите, з корінням, недоступними погляду, і ґрунтовими водами, які його живлять - метафора для програмування, якщо пов'язувати окремі точки воєдино. І все, на що ви дивитеся, буде «з'єднувати точки».
5. Не хвилюйтеся, якщо вас ніщо не захоплює

Ви дбаєте про своє здоров'я. Почніть з нього. Робіть маленькі шажочки. Вам не потрібна пристрасть, щоб досягти успіху. Робіть свою справу з любов'ю і успіх стане природним симптомом.

6. Час, який буде потрібно на пересозданіе себе: 5 років

Ось опис цих 5 років.

Перший рік: ви борсається і читаєте все підряд і тільки починаєте щось робити.

Другий рік: ви знаєте, з ким вам потрібно говорити і підтримувати робочі зв'язки. Ви робите щось кожен день. Ви нарешті розумієте, як виглядає карта вашої власної гри в «Монополію».

Третій рік: ви досить гарні, щоб почати заробляти гроші. Але поки, можливо, не настільки, щоб заробляти собі на життя.

Четвертий рік: ви добре себе забезпечуєте.

П'ятий рік: ви cколачіваете стан.

Іноді я впадав у фрустрацію в перші чотири роки. Я запитував себе: «чому це досі не сталося?», Бив кулаком по стіні і розбивав собі руку. Це нормально, просто продовжуйте йти. Або зупиніться і виберіть нове поле для діяльності. Це неважливо. Коли-небудь ви помрете - і тоді змінитися буде дійсно складно.
7. Якщо ви робите це занадто швидко або занадто повільно, значить, щось іде не так.

Хороший приклад - Google.
8. Справа не в грошах

Але гроші - хороше мірило. Коли люди говорять «Це не через гроші», їм потрібно бути впевненими в тому, що у них є якась інша одиниця виміру. «Як щодо просто займатися тим, що ти любиш?». Попереду буде багато днів, коли вам не буде подобатися те, чим ви займаєтеся. Якщо ви робите це з чистої любові, це займе набагато більше п'яти років. Щастя - це лише позитивна реакція вашого мозку. У якісь дні ви будете нещасні. Ваш мозок - це лише інструмент, він не визначає, ким ви є.
9. Коли можна сказати «Я займаюся Х», коли Х стає твоєю новою професією?

Сьогодні
10. Коли можна почати займатися Х?

Сегодня. Якщо ви хочете малювати, купіть полотно і фарби сьогодні, почніть купувати 500 книг по одній і писати картини. Якщо ви хочете писати, зробіть наступні три речі:

- Читайте

- Пишіть

- Візьміть свого улюбленого автора і надрукуйте його краще оповідання слово за словом. Запитайте себе, чому він написав кожне слово. Нехай він буде вашим наставником сьогодні.

Якщо ви хочете відкрити свою справу, почніть придумувати ідею для бізнесу. Пересозданіе себе починається сьогодні. Кожен день.
11. Коли я зароблю гроші?

Через рік ви вкладете в цю справу 5000-7000 годин. Це досить добре, щоб ви потрапили в топ-200-300 в світі за якою завгодно спеціальністю. Попадання в топ-200 майже завжди забезпечить вас засобами для існування. До третього року ви зрозумієте, як заробляти гроші. До четвертого зможете збільшити обороти і забезпечити себе. Деякі на цьому і зупиняються.

12. До п'ятого року ви потрапите в топ-30-50, так що зможете зробити стан

13. Як визначити, що це моє?

Будь область, по якій ви в змозі прочитати 500 книг. Ідіть в книжковий магазин і знайдіть її. Якщо через три місяці вам стане нудно, знову йдіть в книжковий. Позбавлятися від ілюзій - нормально, в цьому сенс поразок. Успіх краще ураження, але найважливіші уроки нам дають поразки. Дуже важливо: не варто поспішати. За свою цікаве життя ви зможете багато разів змінити себе. І багато разів зазнаєте невдачі. Це теж весело. Ці спроби перетворять ваше життя в книгу оповідань, а не підручник. Деякі люди хочуть, щоб їхнє життя було підручником. Моя - книга оповідань, добре це чи погано. Тому зміни відбуваються кожен день.
14. Рішення, які ви приймете сьогодні, будуть у вашій біографії завтра

Приймайте цікаві рішення, і у вас буде цікава біографія.
15. Рішення, які ви приймете сьогодні, стануть частиною вашої біології

16. Що, якщо мені подобається щось екзотичне? Біблійна археологія або війни XI століття?

Повторіть вищеописані кроки, і до п'ятого року ви зможете розбагатів. Ми не знаємо, як. Не потрібно шукати кінець шляху, коли ви здійснюєте тільки перші кроки.
17. Що, якщо моя сім'я хоче, щоб я став бухгалтером?

Скільки років свого життя ви обіцяли віддати своїй родині? Десять? Все життя? Тоді чекайте наступному житті. Вам вибирати.

Вибирайте свободу, а не сім'ю. Свободу, а не упередження. Свободу, а не уряд. Свободу, а не задоволення чужих запитів. Тоді ви задовольните свої.
18. Мій наставник хоче, щоб я йшов його шляхом.

Це нормально. Освойте його шлях. Потім зробіть по-своєму. З повагою.

На щастя, ніхто не вставляє вам до голови пістолет. Тоді б вам довелося виконувати його вимоги, поки він не опустить пістолет.
19. Мій чоловік (дружина) хвилюється - хто подбає про наших дітей?

Людина, яка змінює себе, завжди знаходить вільний час. Частина зміни себе - це знаходити моменти і перекроювати їх так, як ви хотіли б їх використовувати.
20. Що, якщо мої друзі порахують мене божевільним?

Що це за друзі?
21. Що, якщо я хочу бути космонавтом?

Це не зміна себе. Це конкретна професія. Якщо вам подобається космос, професій багато. Річард Бренсон хотів бути космонавтом і створив Virgin Galactic.
22. А якщо мені подобається випивати і тусуватися з друзями?

Прочитайте цю посаду ще раз через рік.
23. А якщо я зайнятий? Зраджую чоловікові або дружині або ж віддаю свого партнера?

Прочитайте цю посаду ще раз через два-три роки, коли ви будете на мілині, без роботи і все від вас відвернуться.
24. А якщо я взагалі нічого не вмію?

Прочитайте знову пункт 2.
25. А якщо у мене немає диплома або від нього ніякого толку?

Прочитайте знову пункт 2.
26. А якщо мені потрібно зосередитися на виплати іпотеки або іншого кредиту?

Прочитайте знову пункт 19.
27. Чому я весь час відчуваю себе аутсайдером?

Альберт Ейнштейн був аутсайдером. Ніхто з наділених владою людей не найняв би його на роботу. Кожен відчуває себе іноді самозванцем. Найбільше творчість народжується з скепсису.

28. Я не можу прочитати 500 книг. Назвіть одну книгу, яку потрібно прочитати заради натхнення.

Тоді можете відразу здатися.
29. А якщо я занадто хворий, щоб змінювати себе?

Зміна підстьобне виробництво корисних речовин у вашому тілі: серотоніну, дофаміну, окситоцину. Рухайтеся вперед і, може бути, ви не видужаєте зовсім, але станете здоровішими. Не використовуйте здоров'я як виправдання.

І нарешті, спочатку перебудуйте своє здоров'я. Більше спите. Краще харчуйтеся. Займайтеся спортом. Це ключові кроки до зміни.
30. А якщо мій партнер мене підставив, і я все ще суджуся з ним?

Киньте тяжбу і більше ніколи про нього не думайте. Половина проблеми була в вас.
31. А якщо мене садять в тюрму?

Прекрасно. Перечитайте пункт 2. У в'язниці прочитайте побільше книг.
32. А якщо я боязка людина?

Зробіть слабкість своєю силою. Інтроверти краще вміють слухати і концентруватися, вони вміють викликати симпатію.
33. А якщо я не можу чекати п'ять років?

Якщо через п'ять років ви плануєте залишатися в живих, можна почати сьогодні.
34. Як налагоджувати контакти?

Будуйте концентричні кола. Ви повинні бути в середині. Наступне коло - друзі та родина. Потім - співтовариства в онлайні. Потім - люди, яких ви знаєте по неформальним зустрічам і чаювань. Потім - учасники конференцій та лідери думок у своїй галузі. Потім - наставники. Потім - клієнти і ті, хто робить гроші. Почніть пробиратися через ці кола.
35. Що, якщо моє его почне заважати тому, що я роблю?

Через півроку-рік ви повернетеся до пункту 2.
36. Що, якщо я захоплений відразу двома речами? І я не можу вибрати?

Зіставте їх, і ви будете кращим у світі по цьому поєднанню.
37. А якщо я настільки захоплений, що хочу вчити інших тому, чому вчуся сам?

Читайте лекції на YouTube. Почніть з аудиторії, що складається з однієї особи, і дивіться, чи росте вона.
38. А якщо я хочу заробляти гроші уві сні?

На четвертий рік почніть віддавати на аутсорсинг те, що робите.
39. Як знаходити наставників і експертів?

Коли ви заробите достатньо знання (після 100-200 книг), напишіть 10 ідей для 20 різних потенційних менторів.

Ніхто з них вам не відповість. Напишіть ще 10 ідей для 20 нових наставників. Повторюйте це щотижня.

Складіть розсилку для всіх, хто вам не відповів. Повторюйте, поки хто-небудь не відповість. Пишіть блог про те, як щось вивчаєте. Будуйте співтовариство, в якому ви можете стати експертом.

40. А якщо у мене не виходить придумувати ідеї?

Тоді практикуйтеся в цьому. «Розумові м'язи» схильні атрофуватися. Їх потрібно тренувати.

Мені важко дотягнутися до кінчиків пальців на ногах, якщо я не буду робити цього щодня. Треба робити це кожен день протягом якогось часу, перш ніж це буде даватися мені легко. Не чекайте, що з першого дня у вас будуть з'являтися хороші ідеї.
41. Що ще почитати?

ПІСЛЯ книг можна читати сайти, форуми, журнали. Але велика їх частина - сміття.
42. А якщо я роблю все, що ви говорите, але все одно, схоже, нічого не виходить?

Вийде. Просто почекайте. Продовжуйте міняти себе кожен день.

Не намагайтеся знайти кінець шляху. Ви не роздивіться його в тумані. Але ви можете побачити наступний крок, і ви зрозумієте, що якщо зробите його, то врешті-решт дійдете до кінця шляху.
43. А якщо я починаю відчувати себе пригнічено?

Годину в день сидите в тиші. Вам потрібно повернутися до своєї суті.

Якщо вам здається, що це звучить безглуздо, не робіть цього. Живіть далі зі своєю депресією.
44. А якщо немає часу сидіти в тиші?

Тоді сидите в тиші по дві години на день. Це не медитація. Треба просто сидіти.
45. А якщо мені стане страшно?

Спіть 8-9 годин на добу і ніколи не займайтеся плітками. Сон - перший секрет доброго здоров'я. Не єдиний, але перший. Деякі люди пишуть мені, що їм достатньо чотирьох годин сну або що в їхній країні тих, хто багато спить, вважають ледачими. Ці люди зазнають поразки і помруть молодими.

Що стосується пліток, наш мозок біологічно запрограмований мати 150 друзів. І коли ви спілкуєтеся з одним з друзів, ви можете пліткувати про когось із решти 150. А якщо у вас немає 150 друзів, то мозок захоче читати журнали з плітками, поки йому не здасться, що у нього є 150 друзів.

Не будьте такі дурні, як ваш мозок.
46. А якщо мені все здається, що у мене ніколи нічого не вийде?

За 10 хвилин в день практикуйтеся в подяки. Чи не придушуйте свій страх. Помічайте свій гнів.

Але також дозволяйте собі бути вдячним за те, що у вас є. Гнів ніколи не надихає, а подяка - надихає. Подяка - це міст між вашим світом і паралельного всесвіту, де живуть всі творчі ідеї.
47. А якщо мені постійно доводиться мати справу з якимись особистими чварами?

Знайдіть інших людей, з якими можна перебувати поруч.

Людина, що міняє себе, постійно буде зустрічати людей, які намагаються його придушити. Мозок боїться змін - це може бути небезпечно. Біологічно мозок хоче для вас безпеки, а зміна - це ризик. Так що мозок буде підсовувати вам людей, що намагаються вас зупинити.

Навчіться говорити «ні».
48. А якщо я щасливий на своїй офісній роботі?

Удачі.
49. Чому я повинен довіряти вам? Ви стільки разів терпіли поразки.

Не довіряйте мені.
50. Чи станете ви моїм наставником?

Ви вже прочитали цю статтю.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини uucraft.ru urkarl.ru urganchshahar.uz uz-gis.in.ua uzb.stv.uz uz-antiterror.uz uzi.kz vareza.biz vakfikebirhaciziyahabibogludernegi.com vashpartner.su