Продуктивність роботи і репутація безпосередньо залежать від вашої організованості. Забути про зустріч або втратити важливий телефонний номер - це завжди недоречно, і це точно не додасть вам професіоналізму.
«Я випадково викинув папірець з вашою адресою», «Хіба ми на сьогодні домовлялися», - навіть якщо ви скажете ці та подібні фрази тільки подумки, уникнувши загальної уваги, навряд чи це врятує ситуацію.
Організованість допоможе довести будь справу до кінця і в строк. Тому сайт підготував 5 простих порад, які допоможуть вам бути більш організованими в роботі, всього лише навівши порядок на робочому місці.
Позбавляйтеся від сміття
Викидайте речі, які не використовуєте тривалий термін. Навіщо їм займати місце і мішатися з чимось корисним? У вас в столі лежить фінансовий звіт за 2010 рік? Приберіть його звідти, раптом під нього сховається роздруківка презентації, яку ви повинні провести в п'ятницю. Все нове і актуальне має бути на виду, все старе - в урні або в далекому архіві.
По полицях
Зберігати всі упереміш - дуже погана звичка. Якщо ви не можете щось викинути, то хоча б розсортуйте та впорядку це. Торішні звіти - в одну папку, свіжі - в іншу. А потім приберіть все неактуальне зі свого столу. До того ж це наведе порядок не тільки на вашому столі, у вашому комп'ютері або в вашому кабінеті, а й у вашій голові.
Порядок за списком завдань
Не відкладайте «прибирання», вона повинна збігатися з завершеними етапами з вашого списку завдань. Цей рахунок за проектом оплачений? Приберіть його в потрібне місце, а не залишайте бовтатися з однієї пачки паперів в іншу або стрибати по різних сторонах і скриньках вашого столу.
Зберігайте чистоту
Навели порядок на столі? Не думайте, що на цьому все зроблено, потрібно цю чистоту ще й зберегти. Це найвірніший спосіб уникнути повторної «чистки». З кожною новою папірцем потрібно розбиратися відразу, інакше вони не перестануть накопичуватися. Це ж правило відноситься і до електронної пошти. Якщо ви можете зараз відповісти на лист - зробіть це, чи ваша папка «Вхідні» перетвориться на звалище, і ви легко забудете про важливе повідомленні.
Використовуйте технології з розумом
Зберігайте номери і адреси в комп'ютері і телефоні, використовуйте онлайн органайзери, отримати дані з яких можна з будь-якого пристрою. Ваш календар, адресна книга, списки справ і багато іншого завжди будуть під рукою, а не на якийсь записці, яка незрозуміло куди поділася. До того ж папір не може відправляти вам нагадування про зустрічі та термінах. Такі інструменти допоможуть заощаджувати час і бути зібраними.
«Я випадково викинув папірець з вашою адресою», «Хіба ми на сьогодні домовлялися», - навіть якщо ви скажете ці та подібні фрази тільки подумки, уникнувши загальної уваги, навряд чи це врятує ситуацію.
Організованість допоможе довести будь справу до кінця і в строк. Тому сайт підготував 5 простих порад, які допоможуть вам бути більш організованими в роботі, всього лише навівши порядок на робочому місці.
Позбавляйтеся від сміття
Викидайте речі, які не використовуєте тривалий термін. Навіщо їм займати місце і мішатися з чимось корисним? У вас в столі лежить фінансовий звіт за 2010 рік? Приберіть його звідти, раптом під нього сховається роздруківка презентації, яку ви повинні провести в п'ятницю. Все нове і актуальне має бути на виду, все старе - в урні або в далекому архіві.
По полицях
Зберігати всі упереміш - дуже погана звичка. Якщо ви не можете щось викинути, то хоча б розсортуйте та впорядку це. Торішні звіти - в одну папку, свіжі - в іншу. А потім приберіть все неактуальне зі свого столу. До того ж це наведе порядок не тільки на вашому столі, у вашому комп'ютері або в вашому кабінеті, а й у вашій голові.
Порядок за списком завдань
Не відкладайте «прибирання», вона повинна збігатися з завершеними етапами з вашого списку завдань. Цей рахунок за проектом оплачений? Приберіть його в потрібне місце, а не залишайте бовтатися з однієї пачки паперів в іншу або стрибати по різних сторонах і скриньках вашого столу.
Зберігайте чистоту
Навели порядок на столі? Не думайте, що на цьому все зроблено, потрібно цю чистоту ще й зберегти. Це найвірніший спосіб уникнути повторної «чистки». З кожною новою папірцем потрібно розбиратися відразу, інакше вони не перестануть накопичуватися. Це ж правило відноситься і до електронної пошти. Якщо ви можете зараз відповісти на лист - зробіть це, чи ваша папка «Вхідні» перетвориться на звалище, і ви легко забудете про важливе повідомленні.
Використовуйте технології з розумом
Зберігайте номери і адреси в комп'ютері і телефоні, використовуйте онлайн органайзери, отримати дані з яких можна з будь-якого пристрою. Ваш календар, адресна книга, списки справ і багато іншого завжди будуть під рукою, а не на якийсь записці, яка незрозуміло куди поділася. До того ж папір не може відправляти вам нагадування про зустрічі та термінах. Такі інструменти допоможуть заощаджувати час і бути зібраними.
No comments:
Post a Comment