Формат відкритих офісів «open space» стає все популярнішим в сучасних компаніях. Таке планування має свої плюси, так само як і мінуси. Головне бути до цього готовими і знати, як себе вести в офісі без стін.
Роботодавці виділяють кілька вагомих аргументів на користь офісів з великим відкритим простором. Здійснювати контроль стає набагато простіше - всі знаходяться на виду, тому просидіти половину дня в соціальних мережах замість роботи не вийде. Також варто враховувати й економічну вигоду. Єдине офісний простір найчастіше обходиться дешевше у використанні і обслуговуванні, ніж десяток кабінетів. Але основним перевага вважається можливість оперативно вирішувати робочі питання. Ніяких ходінь по кабінетах, якнайшвидше обговорити справи з колегами, передати документи або попросити пораду. Що в свою чергу корисно і для зміцнення корпоративної культури.
Все добре, але ...
Далеко не всі співробітники задоволені роботою в open space. Бути весь час на виду у колег та керівництва багатьох може збити з робочого ритму. Прийняти важливе рішення, коли колега поруч постійно говорить по телефону для деяких стає неможливим. В цілому фоновий шум знижує концентрацію і легко може підвищити ймовірність помилок. Не варто і забувати, що постійне перебування в людному місці позначається і на здоров'ї, особливо в період простудних захворювань. Якщо при хворобі потрібно просто залишитися вдома, то інші фактори побороти складніше, але це не означає, що неможливо.
сайт підготував декілька простих правил, які допоможуть вам звести до мінімуму дискомфорт роботи у відкритих офісах. Якщо ви і ваші колеги будуть їх дотримуватися, то з великою ймовірністю вийде витягувати від такого формату роботи тільки його позитивні моменти.
Позначте особистий простір
Не бійтеся сказати колегам, що, наприклад, сьогодні вас чіпати не можна, позначте коло питань за якими вас можна турбувати, зверніть увагу, що якщо ви в навушниках, то зайняті чимось важливим і не можете відволікатися. Встановіть правила. Це допоможе зберегти вам багато часу.
Тиша понад усе
Якщо фоновий шум заважає працювати всім, то всім і потрібно від нього позбавлятися. У кожному колективі знайдеться пару чоловік, які з радістю розповідають усім, який фільм вони вчора подивилися, як їм не подобається поточна задача, яку жартома вони вичитали в інтернеті і т. П. Багато ж підтримають бесіду з ввічливості. Поясніть їм, що краще це робити не в загальному просторі в робочий час, а під час перекурів або на обіді. Просто скажіть як є, що це заважає зосередитися. Не забувайте й самі дотримуватися цих правил.
Нехай приватне залишається особистим
Ваш телефон повинен стояти на беззвучному режимі, а не розриватися на все приміщення гучного мелодією. Особисті дзвінки повинні проходити в коридорі, а не в загальній кімнаті. Особисті проблеми і бурхливі обговорення з колегами так само повинні залишатися за дверима open space.
Робоче спілкування
Якщо ви знаходитесь поруч з колегами, це не означає, що потрібно кричати один одному через два столи. Якщо у вас не термінове питання, то візьміть за правило спочатку написати колезі в Skype, щоб випадково не відвернути його від чогось важливого. Якщо вам потрібно щось уточнити - підійдіть до його комп'ютера і тихо вирішите питання. Якщо у вас назріває тривале обговорення, то краще зробити це в іншому приміщенні. Менше шуму - більше продуктивних дій і чітких правил, і офіс без стін стане не таким вже дратівливим і сбивающим з роботи місцем.
Роботодавці виділяють кілька вагомих аргументів на користь офісів з великим відкритим простором. Здійснювати контроль стає набагато простіше - всі знаходяться на виду, тому просидіти половину дня в соціальних мережах замість роботи не вийде. Також варто враховувати й економічну вигоду. Єдине офісний простір найчастіше обходиться дешевше у використанні і обслуговуванні, ніж десяток кабінетів. Але основним перевага вважається можливість оперативно вирішувати робочі питання. Ніяких ходінь по кабінетах, якнайшвидше обговорити справи з колегами, передати документи або попросити пораду. Що в свою чергу корисно і для зміцнення корпоративної культури.
Все добре, але ...
Далеко не всі співробітники задоволені роботою в open space. Бути весь час на виду у колег та керівництва багатьох може збити з робочого ритму. Прийняти важливе рішення, коли колега поруч постійно говорить по телефону для деяких стає неможливим. В цілому фоновий шум знижує концентрацію і легко може підвищити ймовірність помилок. Не варто і забувати, що постійне перебування в людному місці позначається і на здоров'ї, особливо в період простудних захворювань. Якщо при хворобі потрібно просто залишитися вдома, то інші фактори побороти складніше, але це не означає, що неможливо.
сайт підготував декілька простих правил, які допоможуть вам звести до мінімуму дискомфорт роботи у відкритих офісах. Якщо ви і ваші колеги будуть їх дотримуватися, то з великою ймовірністю вийде витягувати від такого формату роботи тільки його позитивні моменти.
Позначте особистий простір
Не бійтеся сказати колегам, що, наприклад, сьогодні вас чіпати не можна, позначте коло питань за якими вас можна турбувати, зверніть увагу, що якщо ви в навушниках, то зайняті чимось важливим і не можете відволікатися. Встановіть правила. Це допоможе зберегти вам багато часу.
Тиша понад усе
Якщо фоновий шум заважає працювати всім, то всім і потрібно від нього позбавлятися. У кожному колективі знайдеться пару чоловік, які з радістю розповідають усім, який фільм вони вчора подивилися, як їм не подобається поточна задача, яку жартома вони вичитали в інтернеті і т. П. Багато ж підтримають бесіду з ввічливості. Поясніть їм, що краще це робити не в загальному просторі в робочий час, а під час перекурів або на обіді. Просто скажіть як є, що це заважає зосередитися. Не забувайте й самі дотримуватися цих правил.
Нехай приватне залишається особистим
Ваш телефон повинен стояти на беззвучному режимі, а не розриватися на все приміщення гучного мелодією. Особисті дзвінки повинні проходити в коридорі, а не в загальній кімнаті. Особисті проблеми і бурхливі обговорення з колегами так само повинні залишатися за дверима open space.
Робоче спілкування
Якщо ви знаходитесь поруч з колегами, це не означає, що потрібно кричати один одному через два столи. Якщо у вас не термінове питання, то візьміть за правило спочатку написати колезі в Skype, щоб випадково не відвернути його від чогось важливого. Якщо вам потрібно щось уточнити - підійдіть до його комп'ютера і тихо вирішите питання. Якщо у вас назріває тривале обговорення, то краще зробити це в іншому приміщенні. Менше шуму - більше продуктивних дій і чітких правил, і офіс без стін стане не таким вже дратівливим і сбивающим з роботи місцем.
No comments:
Post a Comment