Перше враження залишається надовго. Особливо важливо справити перше враження при працевлаштуванні. Ваш зовнішній вигляд, мова тіла і манера поведінки легко можуть все зіпсувати.
При першому знайомстві людині досить буквально декількох хвилин, щоб зрозуміти подобається йому співрозмовник чи ні. А сподобатися роботодавцю під час співбесіди - дуже важливо. сайт підготував кілька способів, які допоможуть зробити вам гарне перше враження.
Звичайно, насамперед для гарного враження потрібно як мінімум не спізнитися на співбесіду , попередньо підготуватися до нього , взяти всі необхідні документи і т. п. Але деталі зовнішнього вигляду і поведінка теж вкрай важливі.
Стрижка
В першу чергу роботодавець зверне увагу на те, як ви стежите за собою. Він оцінить все: вашу зачіску, манікюр, макіяж. Але не кожен з елементів окремо, а всю картину в цілому. Це як стрижка - не можна підрівняти волосся з одного боку, а з іншого залишити як було. Все має бути гармонійно.
Одяг
Що б ви не наділи, переконайтеся, що це відповідає вашій галузі та самої компанії. Головне не перегинати - якщо в компанії можна носити футболки, це не означає, що і футболки без рукавів теж. Наприклад, у банківській сфері прийнятий більш суворий імідж, на відміну від сфери дизайну. Як би там не було, намагайтеся уникати яскравих кольорів і помітних фасонів, які будуть тільки відволікати і збивати з пантелику роботодавця. Головний на співбесіді - ви, а не ваша помаранчева сорочка. Подбайте про те, що надіти на співбесіду заздалегідь.
Прикраси
Різні аксесуари повинні доповнювати ваш зовнішній вигляд, а не бути головною дійовою особою. Залиште великі сережки, кільця і намиста для вечірки. Ви не повинні дзвеніти, коли повертаєте голову або берете ручку.
Мова тіла
Пряма постава під час співбесіди покаже вас впевненим у собі людиною. Це буде хорошим знаком для роботодавця. Чи не закидайте ногу на ногу, не базікайте ногами, і тим більше не відбивайте ними якийсь ритм. Вони повинні рівно стояти на землі. Слідкуйте за шкідливими звичками: чи не кусайте губи, не чіпайте постійно свої волосся, не крутите в руках олівець і т. П.
Посміхайтеся, підтримуйте зоровий контакт, ваше обличчя має виражати зацікавленість, а не тугу і переляк, байдужість чи безвихідь. Мова тіла може багато про вас розповісти , тому його потрібно навчитися контролювати.
Рукостискання
Не робіть нічого незвичайного, коли справа доходить до рукостискання. Не потрібно повністю розслабляти руку, надто міцно стискати її або замахуватися аж з-за спини, нічого хорошого співрозмовник після цього про вас не подумає. Просто протягніть руку і скажіть щось на кшталт «Було дуже приємно зустрітися з вами».
Коли ви нервуєте і хвилюєтеся, дуже важко слідувати навіть таким простим радам. Тому намагайтеся тренуватися вдома в спокійній обстановці, стежте за всіма нюансами, і з часом це все буде відбуватися автоматично. Головне прийняти свої помилки, слабкі сторони і шкідливі звички, щоб вдало з ними впоратися.
При першому знайомстві людині досить буквально декількох хвилин, щоб зрозуміти подобається йому співрозмовник чи ні. А сподобатися роботодавцю під час співбесіди - дуже важливо. сайт підготував кілька способів, які допоможуть зробити вам гарне перше враження.
Звичайно, насамперед для гарного враження потрібно як мінімум не спізнитися на співбесіду , попередньо підготуватися до нього , взяти всі необхідні документи і т. п. Але деталі зовнішнього вигляду і поведінка теж вкрай важливі.
Стрижка
В першу чергу роботодавець зверне увагу на те, як ви стежите за собою. Він оцінить все: вашу зачіску, манікюр, макіяж. Але не кожен з елементів окремо, а всю картину в цілому. Це як стрижка - не можна підрівняти волосся з одного боку, а з іншого залишити як було. Все має бути гармонійно.
Одяг
Що б ви не наділи, переконайтеся, що це відповідає вашій галузі та самої компанії. Головне не перегинати - якщо в компанії можна носити футболки, це не означає, що і футболки без рукавів теж. Наприклад, у банківській сфері прийнятий більш суворий імідж, на відміну від сфери дизайну. Як би там не було, намагайтеся уникати яскравих кольорів і помітних фасонів, які будуть тільки відволікати і збивати з пантелику роботодавця. Головний на співбесіді - ви, а не ваша помаранчева сорочка. Подбайте про те, що надіти на співбесіду заздалегідь.
Прикраси
Різні аксесуари повинні доповнювати ваш зовнішній вигляд, а не бути головною дійовою особою. Залиште великі сережки, кільця і намиста для вечірки. Ви не повинні дзвеніти, коли повертаєте голову або берете ручку.
Мова тіла
Пряма постава під час співбесіди покаже вас впевненим у собі людиною. Це буде хорошим знаком для роботодавця. Чи не закидайте ногу на ногу, не базікайте ногами, і тим більше не відбивайте ними якийсь ритм. Вони повинні рівно стояти на землі. Слідкуйте за шкідливими звичками: чи не кусайте губи, не чіпайте постійно свої волосся, не крутите в руках олівець і т. П.
Посміхайтеся, підтримуйте зоровий контакт, ваше обличчя має виражати зацікавленість, а не тугу і переляк, байдужість чи безвихідь. Мова тіла може багато про вас розповісти , тому його потрібно навчитися контролювати.
Рукостискання
Не робіть нічого незвичайного, коли справа доходить до рукостискання. Не потрібно повністю розслабляти руку, надто міцно стискати її або замахуватися аж з-за спини, нічого хорошого співрозмовник після цього про вас не подумає. Просто протягніть руку і скажіть щось на кшталт «Було дуже приємно зустрітися з вами».
Коли ви нервуєте і хвилюєтеся, дуже важко слідувати навіть таким простим радам. Тому намагайтеся тренуватися вдома в спокійній обстановці, стежте за всіма нюансами, і з часом це все буде відбуватися автоматично. Головне прийняти свої помилки, слабкі сторони і шкідливі звички, щоб вдало з ними впоратися.
No comments:
Post a Comment